Forspoken nie rozpoznaje lokalizatorów i testerów kontroli jakości

Zdjęcie: Square Enixa

przepowiedzianenajnowsza przygodowa gra akcji od dewelopera Luminous Productions, która padła ofiarą oszustwa internetowego po tym, jak nie udało się w pełni wymienić swoich zespołów ds. lokalizacji i kontroli jakości.

Wydane przez Square Enix, przepowiedziane to pełna akcji gra akcji z otwartym światem. Grasz jako Frey Holland, nowojorczyk, który zostaje przeniesiony do magicznego świata Athia złe królowe czarownic rymują się z wystarczającą częstotliwością prawdopodobnie napisze cały rapowy album. Gra otrzymuje mieszane recenzje od krytyków, z ratingiem 68 na Metacriticu oraz 69 na Open Critic. Ale to nie jest łatwe przepowiedziane‘s Dialog whedonistyczny wywołało oburzenie w internecie.

Czytaj więcej: Należy się uznanie wszystkim, którzy pracowali nad grą

“W przepowiedzianemożesz znaleźć potwory, magię, fajne zdolności… ale nie odpowiednie napisy”, tłumaczka gier audiowizualnych i wideo, Yasmina Casado González, napisała na Twitterze 24 stycznia, jak po raz pierwszy zauważono Gracz. „Z jakiegokolwiek powodu nie doceniłeś całego zespołu lokalizacyjnego, [Luminous Productions]? Widzę ogromną listę firm/podwykonawców, ale prawie zero indywidualnych nazwisk…”

Ich tweet jest tego obrazem przepowiedzianenapisy końcowe, przedstawiające podwykonawców, takich jak Dynamo Pictures i Opus Studio Inc., wymienionych spośród zaledwie czterech osób (trzech z działu lokalizacji, jednego z działu kontroli jakości). Wszyscy inni, którzy pracowali przepowiedziane jak niektóre z tych dwóch drużyn nie wydają się być nigdzie w napisach gry.

Read More: Jak firmy produkujące gry wykorzystują kredyty, by nagradzać lub karać programistów

“W przepowiedziane obok [Luminous Productions] oraz [Square Enix]tłumaczy nie ma w napisach końcowych”, Loc in Credits, konto na Twitterze poświęcone śledzeniu i publikowaniu informacji o hashtagu. #TranslatorsInTheCredits, tweetował. „Lokalni bohaterowie pracowali nad tekstem AR/PT-BR/RU zgodnie z ich stroną internetową. Nie wiem jak inni i być może są nazwiska, które pominąłem na liście.

Hashtag zyskał rozgłos, ponieważ inne gry lub media związane z grami nie dały wszystkim wystarczającego uznania. Problem się nasilił Protokół Callisto, Persona 3 oraz 4, i HBO Ostatni z nas Program telewizyjny jak Gracz zwraca na to uwagę.

„To jest po prostu nie do przyjęcia” — napisał użytkownik Twittera CWDGH powiedział, udostępniając zdjęcie czterech osób z działu lokalizacji i zapewniania jakości gry. „Niezliczona liczba osób, które pracowały przepowiedziane utknęli na kredytach. Wymieniono trzy osoby do lokalizacji, jedną osobę do kontroli jakości. Niedorzeczny.”

moje Miasto skontaktował się ze Square Enix w celu uzyskania komentarza.

Tak jak moje Miasto jest wcześniej podano, wszyscy, którzy pracowali nad grą, czy to pisali kod, lokalizowali język, czy tworzyli grafikę, powinni pojawić się w napisach końcowych, niezależnie od tego, czy pracują w studiu, czy nie. Usunięcie ich nazwisk jest równoznaczne z usunięciem ich wkładu w projekt, co z kolei może zaszkodzić ich perspektywom i aspiracjom na przyszłość. Każdy wysiłek powinien być doceniany, a uznanie jest jednym z wielu sposobów, aby to zrobić.

Leave a Comment