Nie ma łatwych odpowiedzi na narastające problemy techniczne Bungie

Przeznaczenie 2 było offline już 16 godzin po dużej poprawce, która miała usunąć niebieskie krople i osłabić skuteczność w powietrzu, ale przypadkowo zepsuła całą grę. (Odświeżać: Od godziny 10:00 czasu wschodniego gra jest ponownie online i wprowadzono wycofanie).

Poprawka powinna zostać wprowadzona dziś rano, ale ten harmonogram może ulec zmianie, a pierwotnie wskazane okno 3-4 czasu pacyficznego już minęło. Nie zazdroszczę ekipie Bungie, która skutecznie spędziła całą noc, żeby naprawić wszystko, co się tutaj dzieje, od odkrycia, że ​​niektórzy gracze stracili triumfy i tytuły, a skończyło na niestabilności serwera tak poważnej, że można było zabić wroga trzy razy i obserwuj, jak ożywają z opóźnieniem.

Bungie powiedział, że wyda prawdziwy powrót do stanu sprzed łatki, co oznacza, że ​​wszelkie łupy zebrane tuż przed lub tuż po wprowadzeniu poprawki zostaną utracone. To nie jest miłe, biorąc pod uwagę, ile rzeczy w grze resetuje się zaraz po resecie i ilu graczy od razu zaczyna farmić, w tym ja. Więc zniknęły zrzuty z rajdów, wzory rzemieślnicze, egzotyczne łuki. To dopiero trzecie pełne wycofanie w historii Destiny 2.

Jest całkiem jasne, że problemy techniczne Destiny 2 są głównym problemem gry. Tylko w tym sezonie Bungie musiał dwukrotnie zamknąć interfejs API, aby naprawić błędy i problemy z serwerem, z których jeden zepsuł pojawienie się nowego lochu. Gracze są, co zrozumiałe, zaniepokojeni stanem Lightfall i jego wyścigiem, który rozpoczyna się za nieco ponad miesiąc.

Problem polega na tym, że nie ma tutaj łatwych odpowiedzi. Chociaż zawsze mogę krzyczeć na Bungie o sugestie dotyczące wzmocnień lub wzmocnień lub zmian w gospodarce, tutajtejsi fani nie mogą komentować tego, co dzieje się za kulisami. Lista rzekomych sprawców prania wygląda zwykle tak:

Konsole ostatniej generacji – Gra jest wstrzymywana przez zawieszanie się na PS4 i Xbox One, podczas gdy powinna skupiać się na PS5, Series X i PC.

Przechowywanie treści – albo za dużo/za mało. Bungie powiedział, że przechowanie zawartości pomoże w technicznych wyzwaniach Destiny, ale jak dotąd sytuacja się tylko pogorszyła. Niektórzy uważają, że sytuacja może zostać rozwiązana, jeśli zawartość sezonowa zostanie usunięta przed Lightfall, ale znowu, to tylko spekulacje.

Silnik tygrysa – To długo działający silnik Destiny 2, który był wielokrotnie aktualizowany i formatowany na przestrzeni lat, ale gracze uważają, że jest już za stary. Niektórzy domagają się znajomego refrenu, że Destiny powinno przejść na Unreal Engine 5. To się nie stanie. Możliwe, że te problemy są związane z silnikiem, ale nie wiemy, jak i w jakim stopniu.

Los 3 – Destiny 3 zaczęło zyskiwać popularność w Internecie, ponieważ wszyscy mówili, że nadszedł czas, aby Bungie po prostu porzuciła Destiny 2 i stworzyła nową grę, jeśli problemy się nasilą. I kto wie, czy Destiny 3 rozwiąże te problemy, jeśli problemy pozostaną, powiedzmy, w podstawowej architekturze serwera, a nie tylko w zawartości Destiny 2. Lub że problemów nie można przenosić między grami.

Więc tak, myślę, że możemy powiedzieć, że jest to bardzo jasny i bardzo palący problem, ale jest to jeden obszar, w którym nie sądzę, abyśmy mogli ustanowić jakiekolwiek zalecenia. Chociaż Bungie nie będzie szczegółowo omawiać tego, co się tutaj dzieje, tylko zgadujemy i wygląda na to, że nawet oni tak naprawdę nie znam pełnego zakresu problemów z grą, ponieważ zdarza się to coraz częściej.

Nie wydaje się to jednak trwałe i może wymagać bardziej bolesnych zmian. Jeśli chodzi o ten tydzień, zajrzyjcie tutaj, a ja zaktualizuję, gdy Destiny 2 wróci do sieci.

Chodź za mną na Twitterze, youtube, Facebook oraz Instagram. Zapisz się do mojego bezpłatnego cotygodniowego biuletynu informacyjnego, Bóg Rolluje.

Odbierz moje powieści science fiction Seria Herokiller oraz Trylogia Ziemian.

Leave a Comment