Overwatch 2 aktualizuje osłabienie Wieprza, aby zakończyć jego zabójstwa jednym uderzeniem haka

Blizzard Entertainment udostępnił nowy patch Overwatch 2 we wtorek, kładąc kres zdolności Wieprza do strzelania jednym strzałem do przeciwników, dzięki pewnym znacznym osłabieniom jego Haka Łańcuchowego i Miotacza Rozrzutnego. To dobra wiadomość dla graczy zmęczonych udanym hakiem Wieprza (inaczej umieraniem), ale to nie jedyna zmiana, którą Blizzard zaplanował dla czołgu.

Nowe poprawki haka łańcuchowego i pistoletu rozsiewającego Roadhog to „tylko pierwsze kroki w kierunku poważnego przeprojektowania”. — poinformował Blizzard na Twitterze. „Wkrótce spodziewajcie się kolejnych zmian w zestawie Wieprza”. Póki co, oto szczegóły zmian:

Hak łańcuchowy

  • Zmniejszono obrażenia od uderzenia z 30 do 5
  • Zwiększono odległość ostatecznej lokalizacji wroga od wieprza z 3 m do 4 m po przyciągnięciu

Złomowana broń

  • Zmniejszono obrażenia na pocisk z 6,6 do 6
  • Czas odnowienia zmniejszony z 0,85 sek. do 0,8 sek
  • Skrócono czas przeładowania z 2 sekund do 1,75 sekundy
  • Zwiększono maksymalną ilość amunicji z 5 do 6

Twórcy Overwatch powiedzieli, że celem jest przejście do Roadhog, który był na liście od premiery[s] aby zmniejszyć frustrację związaną z natychmiastowym zahaczeniem i pociągnięciem, by umrzeć jednym strzałem. Efekt kombinacji jest teraz bardziej zależny od konkretnych spotkań bohaterów i tego, jak zareaguje cel haka, a bardziej zdeterminowane postacie, takie jak Moira, Smuga i Lucio, mają większą szansę na reakcję lub ucieczkę w bezpieczne miejsce dzięki tej zmianie.

Inne zmiany we wtorkowej aktualizacji Overwatch 2 obejmuje osłabienie umiejętności Fortify Orisy, której premia do zdrowia została zmniejszona ze 125 do 75, oraz Healing Ofuda Kiriko, którego średnie leczenie jest zbyt wysokie według Blizzarda. nadzieja, Blizzard powiedział w najnowszych informacjach o łatce do grypolega na tym, że gracze Kiriko będą zadawać większe obrażenia za pomocą jej kunai wraz z jej leczeniem.

Blizzard dostosowuje również działa Sojourn, przyrost energii opiera się teraz na trafieniu wrogiego gracza pierwszym rzutem zamiast szkodliwe wrogiego gracza ze swoim głównym ogniem. Blizzard twierdzi, że ulepszenie „pomaga wygładzić średni czas przeładowania Railguna Sojourn, ponieważ nie korzysta on tak bardzo z obrażeń krytycznych ani umiejętności zwiększania obrażeń. Trafianie w opancerzone cele lub inne źródła redukcji obrażeń spowoduje szybszy przyrost energii niż wcześniej”.

Overwatch 2Nowa łatka jest dostępna dla wersji gry na Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, Windows PC, Xbox One i Xbox Series X.

Leave a Comment