Overwatch 2 stycznia 24 Pełna informacja o aktualizacji i aktualizacjach

Tak jak Overwatch 2 Jako że drugi sezon rywalizacji dobiega końca, twórcy opublikowali niewielką poprawkę wyważającą, która wejdzie w życie we wtorek, 24 stycznia o godzinie 13:00 CT.

Ta łatka koncentruje się na drobnych zmianach w niektórych bohaterach i konkretnych mechanizmach, które otrzymały skargi od graczy w grze. Wieprz, Sojourn i Kiriko to główne cele tej niewielkiej aktualizacji.

Overwatch 2 oczekuje się, że trzeci sezon rywalizacji rozpocznie się na początku lutego i prawdopodobnie towarzyszyć mu będzie kolejna, znacznie większa łatka. Deweloperzy już to zrobili zasugerował duże ogólne zmiany, które nadejdą w przyszłym miesiącu.

Tutaj jest wszystkie zmiany spotkają się 24 stycznia Overwatch 2 skrawek.

Owpatrz 2 Informacje o aktualizacji z 24 stycznia

Pirat drogowy

  • Chain Hook — obrażenia od uderzenia zmniejszono z 30 do 5. Ostateczna pozycja wroga po odczepieniu jest teraz oddalona od Wieprza o cztery metry zamiast trzech.
  • Junk Gun — Obrażenia na śrut zmniejszono z 6,6 do 6, czas odnowienia z 0,85 do 0,8, czas przeładowania z 2 do 1,75, a maksymalna ilość amunicji zwiększona z 5 do 6.

Te zmiany Wieprza znacznie osłabiają potencjał bohatera do zabicia jednym strzałem po zahaczeniu wroga. Przed tą łatką obrażenia Haka Łańcuchowego i natychmiastowa kontynuacja ze złomowanym pistoletem oznaczały, że większość bohaterów niebędących czołgami po złapaniu haka zadawała jeden strzał.

Teraz rzeczywiste obrażenia haka są zmniejszone do zaledwie 5 PW, a cel będzie sięgał nieco dalej niż Wieprz.

Oznacza to, że wrogowie mają większe szanse na ucieczkę z Wieprza po tym, jak zostaną zahaczeni. Bohaterowie o dużej mobilności mogą być w stanie poruszać się w czasie, aby uniknąć kontynuacji, i są mniej narażeni na śmierć z rąk samego haka łańcuchowego.

Aby zrekompensować duże osłabienie tej niesławnej kombinacji haków, główna broń Wieprza została nieco wzmocniona. Chociaż obrażenia na śrut zostały zmniejszone, oznacza to, że ze względu na przeładowanie i czas odnowienia, Wieprz jest teraz strzelany nieco szybciej. Zwiększenie amunicji jest również trochę kłopotliwe.

Idol

  • Wzmocnienie – Zmniejszono premię do zdrowia ze 125 do 75.

W tym patchu Orisa wprowadza tylko jedną, bardzo małą zmianę w swojej zdolności wzmocnienia. Ta umiejętność została uznana za zbyt potężną z premią 125 HP oprócz innych korzyści, więc Orisa łatwo ulega osłabieniu. Nie jest to wielka zmiana, ale gracze Orisa mogą chcieć uważniej obserwować swoje paski HP podczas korzystania z Fortyfikacji.

Zostawać

  • Żelazna broń — przyrost energii nie jest już oparty na obrażeniach zadanych przez początkową karę, ale każdy początkowy ogień trafiony we wroga daje teraz pięć energii. Zmniejszono podstawowe obrażenia od ognia na pocisk z 10 do 9.

Gracze od dawna przyzywali nerwy do żelaznej broni Sojourn. To osłabienie skraca czas przeładowania jego działa w prawie wszystkich sytuacjach.

Ta zmiana anuluje premie do obrażeń podczas przebywania lub pancerza wrogów. Strzały ze zwiększonymi obrażeniami nadal dają tylko pięć energii, a nawet jeśli trafi cele czymś takim jak zbroja lub kula niezgody, nadal otrzymuje pięć energii na strzał. To sprawia, że ​​jego railgun jest wyjątkową bronią.

Warto tutaj zauważyć, że informacje o łatce określają, że energia jest teraz przyznawana tylko za trafienie wroga graczenie tarcze wroga ani inne narzędzia. OW2 gracze mogą nadal być w stanie szybko przeładować swoje karabiny, ale to zmusza ich do trudniejszych sytuacji, w których muszą stawić czoła wrogom.

Jest tutaj

  • Leczenie Ofudy — czas odnowienia wydłużono z 0,85 do 1 sek.

To bardzo osłabia ogólną skuteczność leczenia Kiriko i jeszcze bardziej zmienia jej styl gry w kierunku bohatera wspierającego o podwójnym przeznaczeniu.

Każdy Ofuda nadal ma taką samą ilość leczenia, ale gracze muszą teraz dokładniej przemyśleć, w jaki sposób używają papierów, zamiast po prostu spamować swój główny ogień. Ponieważ powrót do zdrowia po użyciu trwa dłużej, gracze Kiriko muszą dokładniej przemyśleć, w jaki sposób kierują swoim leczeniem i mają możliwość częstszego używania ognia dodatkowego.

Kiriko była jednym z najlepszych wspierających od czasu jej uwolnienia, głównie z powodu jej niesamowitych obrażeń, ale jej leczenie również zostało przerwane. Sufit umiejętności Kiriko powinien być nieco wyższy dzięki tej zmianie, a gracze powinni jeszcze bardziej skupić się na zadawaniu obrażeń.

Leave a Comment