„Ten program z lat 90.” i „The Night Court” tchną życie w umierającą formę – Rolling Stone

W zależności od sekwencje napisów otwierających sezon Nocny Sąd oraz Ten show z lat 70 trwał 30-40 sekund. Ich nowe kontynuacje — NBC‘s Nocny Sąd oraz Netflixa‘s Ten Spektakl z lat 90 — używaj około 15-sekundowych wstępów ze zaktualizowanymi wersjami znanych utworów tematycznych, które są albo znacznie mniej złożone (Nocny Sąd) lub znacznie przyspieszony (Ten Spektakl z lat 90).

Z jednej strony nie powinno to dziwić. Od tego czasu napisy końcowe serialu zostały drastycznie skrócone Ten Spektakl z lat 70 zadebiutował 25 lat temu, zwłaszcza w telewizji sieciowej, gdzie przerwy reklamowe wgryzają się w rzeczywistą treść każdego odcinka. Jednak w obu przypadkach coś, co przenosi się przez większość znanych gitarowych riffów, wydaje się załatwiać sprawę. Każdy koncentruje się na dzieciach głównych bohaterów z oryginalnych filmów i każdy przywraca znajome twarze w rolach drugoplanowych, ale żadne z nich nie wydaje się całkiem odpowiednie.

To przedstawienie z lat 90. (LR) Mace Coronel jako Jay, Callie Haverda jako Leia Forman, Ashley Aufderheide jako Gwen Runck, Reyn Doi jako Ozzie, Maxwell Acee Donovan jako Nate, Sam Morelos jako Nikki w odcinku 101 programu ’90s Show. Kr. Patrick Wymore / Netflix © 2022

PATRICK WYMORE/NETFLIX

Zacznijmy od tego Ten Spektakl z lat 90, który właśnie miał premierę pierwszego sezonu w serwisie Netflix. To jest dołączone Spektakl z lat 70 twórcy Bonnie i Terry Turner oraz ich córka Lindsey Turner, chociaż showrunnerem i głównym scenarzystą jest Gregg Mettler, który przez wiele lat pisał dla oryginalnej serii. Seria rozpoczyna się latem 1995 roku, około 18 lat od początku serii. Naszymi głównymi bohaterami tym razem są Leia Forman (Callie Haverda), Eric (Topher Grace) i Donna (Laura Prepon) oraz wnuk Reda (Kurtwood Smith) i Kitty (Debra Jo Rupp). Sfrustrowana i samotna po całym życiu bycia grzeczną dziewczynką, postanawia spędzić lato u Reda i Kitty, by w końcu mieć przyjaciół i doświadczyć nastoletniego buntu. W skład jego nowego zespołu wchodzą jego sąsiedzi Gwen (Ashley Aufderheide) i Nate (Maxwell Acee Donovan), inteligentna dziewczyna Nate’a Nikki (Sam Morelos), sarkastyczny i na wpół obsesyjny Ozzie (Reyn Doi) i Jay (Mace Coronel), aka syn Kelso (Ashton Kutcher) i Jackiem (Mila Kunis), którzy co kilka lat rozwodzą się i ponownie wychodzą za mąż.

Dzieciaki z oryginalnego serialu to co najwyżej powtarzający się gracze — Grace, Kutcher i Kunis właśnie mieli swoją premierę, a Prepon i Wilmera Valderramę pojawia się w niektórych odcinkach bonusowych – co ma duży sens. Nacisk kładziony jest na tę następną generację, a Smith i Rupp zawsze byli najbardziej niezawodnymi śmiechem w oryginalnym serialu i nadal mają te mięśnie w szczytowej formie przez te wszystkie lata. Ale nowe dzieci są w dużej mierze niezapomniane, a Ashley Aufderheide jest jedyną, której werbalna lub fizyczna komedia wydaje się być na boisku starej grupy. Bo jednocześnie TenSpektakl z lat 70

nigdy nie był świetną komedią, jego młoda obsada była niezwykła. Grace nigdy nie okazała się następnym Michaelem J. Foxem pod względem kariery, ale jej wyczucie czasu i sposób przedstawienia były zawsze bez zarzutu, a Kutcher, Kunis i inni wnieśli o wiele więcej niż to, co koniecznie było napisane na stronie. Tym razem nikt nie jest aktywnie zły, ale nikt też nie podbija raczej powolnych bitów. Od czasu do czasu Smith wpada w niezłą tyradę: „Do diabła, na tyłach jest pokój, w którym diabeł wkłada ci ogień do ust” — oświadcza Red. „To DMV!”, ale niezbyt często.

na szczęście nigdzie go nie widać, a Hyde nigdy nie jest wspomniany. https://www.youtube.com/watch?v=F36HBFGxWkg Tymczasem publiczność studyjna – a może nagrania studyjnej publicznościTen Spektakl z lat 70— szaleje, gdy pojawia się ktoś z oryginalnego serialu, niezależnie od tego, czy jest to zwykły członek obsady, jak Valderrama, powracający gracz, jak Don Stark czy Tommy Chong, czy nawet aktor, którego obecności nie wolno mi wymienić, ale który pojawił się w sumie sześć razy, a kto jest znacznie bardziej znany z późniejszej pracy. Ale aplauz publiczności tylko sporadycznie spotyka się ze wszystkimi powracającymi. W szczególności wydaje się, że Grace albo zapomniała wszystkiego, co wie o graniu w komedii z wieloma kamerami, po latach w filmach, a teraz po dwóch i pół sezonu w ABC z jedną kamerą.

czy po prostu robi epizod z poczucia obowiązku. PowiązanyTo pierwsze wydaje się bardziej prawdopodobne, ponieważ wiele kamer w dużej mierze wyszło z mody poza serialami Disney Channel i Nicka dla dzieci i nastolatków. Zdecydowana większość komedii kablowych i przesyłanych strumieniowo to komedie z pojedynczą kamerą — niektóre takie jak czyste komedie Co robimy w cieniu inne mieszanki humoru i patosu Psy rezerwacyjne — a telewizja nadawcza przeżywa nawet renesans sitcomów, z dwoma prawdziwymi hitami Szkoła podstawowa Abbottoraz Duchy oba z jednym aparatem . Po prostu nie ma wielu ludzi, zarówno scenarzystów, jak i aktorów, którzy wciąż są utalentowani i dobrze ćwiczą scenografię i bity na scenie przed publicznością w studiu. To, że Smith, Rupp i niektórzy inni dorośli wciąż potrafią to zrobić, jest imponujące, a czasami są inspirowane fragmenty, takie jak naćpana Leia wyobrażająca sobie swoich dziadków jako 8-bitowe postacie z gier wideo lub Beverly Hills, 90210parodia z jednym z oryginalnych aktorów w celowo złej peruce. Samo utrzymanie to za mało Ten

Spektakl z lat 90 wrażenie, że jest wykonywany w obcym języku, że tylko nieliczni z zaangażowanych osób potrafią mówić płynnie, zamiast fonetycznie wymawiać słowa. To powiedziawszy, widzowie nadal wydają się mieć apetyt na formę. Wtorkowa premiera serialu Nocny Sąd był najczęściej oglądanym debiutem komediowym NBC od czasu jego powrotu

Wola i łaska

w 2017 r. W tym tempie a

w Karolinie odrodzenie jest daleko w tyle? NIGHT COURT – „Pilot” Odcinek 101 – Na zdjęciu: (od lewej) Melissa Rauch jako Abby Stone, John Larroquette jako Dan Fielding Jordin Althaus/NBC/Warner Bros.Dwóch głównych aktorów na Nocny Sąddobrze zna rytmy wielokamerowe. Gwiazda i producentka wykonawcza Melissa Rauch spędziła dziesięć lat jako Bernadette

Teoria Wielkiego Wybuchu

a John Larroquette zdobył cztery nagrody Emmy za rolę w oryginale

i spędził kolejne cztery sezony we własnym sitcomie NBC. Nieprzypadkowo są to główne powody, dla których warto obejrzeć serial, który ma sporadyczne momenty i jeden naprawdę dobry odcinek (piąty, który ma miejsce w nocy, kiedy krwawy księżyc sprowadza na dwór szczególny rodzaj szaleństwa), który wydaje się autentycznie anarchiczny. Z wersji wyreżyserowanej przez Harry’ego Andersona. Rauch, używająca swojego normalnego głosu zamiast wysokiego pisku Bernadette, jest Abby Stone, córką Harry’ego Andersona. Po dorastaniu i pracy w stanie przeniósł się do Nowego Jorku, aby przewodniczyć starej sali sądowej swojego ojca i rekrutować mizantropijnego byłego prokuratora Larroquette’a, Dana Fieldinga, z powrotem do pracy, tym razem reprezentując oskarżonego. To rozsądna konfiguracja. Dan musiał się znacznie zmienić od mizogina, którym był w latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, i chociaż wydaje się, że jest to w dużej mierze nowa postać, Larroquette jest niesamowicie dobrze dostosowany do specyficznych wymagań i wyzwań związanych z wieloma kamerami. Tymczasem Rauch jest towarzyski i wystarczająco entuzjastyczny, by zaangażować Andersona. Niestety przeszkadza mu fakt, że Dan nie jest jedyną postacią, która nie chce już tam być. Zarówno Clerk Neil (Kapil Talwalkar), jak i Prosecutor (India de Beaufort) wyraźnie skupiają się na lepszych rzeczach, co sprawia, że ​​Bailiff Gurgs (Lacretta) jest jedyną postacią poza Abby, która wydaje się naprawdę lubić to miejsce.https://www.youtube.com/watch?v=MEOeJEFKs0E Połowa zabawy w starym programie polegała na tym, że czułem się, jakby to była śmieszna impreza, na którą widz uczęszczał raz w tygodniu. Bez, powiedzmy, jowialnego hypemana, takiego jak nieżyjący już Charles Robinson, ponad urzędnikiem Harry’ego Mac, nie ma tego zaraźliwego ducha. Kiedy więc sytuacja staje się bardziej kreskówkowa, powiedzmy, że Neil ubiera się jak statysta

Smarować

w nieudanej próbie przypodobania się matce Abby ( Murphy’ego Browna ałun Faith Ford, która również gościnnie prezentuje dobrze dopracowane kotlety z wielu kamer) — czuje się głupio w sposób, w jaki nie czułby się więcej niż 30 lat temu. Modny Kamery wielokamerowe były trudną, bezlitosną bestią do okiełznania nawet w latach dziewięćdziesiątych, kiedy było ich tak wiele. Teraz, gdy format tak bardzo się skurczył, jest jeszcze trudniej. Podziękowania dla tych dwóch przynajmniej za oferowanie autentycznych powiązań z oryginałami – w przeciwieństwie do zasłużenie ulotnych, całkowicie niepowiązanych.

To przedstawienie z lat 80 – ale podobnie jak większość trendów odrodzenia i ponownego uruchomienia, które pochłonęły telewizję w ostatniej dekadzie, istnieją one o wiele bardziej po to, by czerpać zyski ze znanej marki, niż dlatego, że są wystarczająco dobre, by istnieć samodzielnie. Ale hej, przynajmniej ktoś tam jest Nocny Sąd pilot musiał powiedzieć „Może naprawdę jestem Gary Buttmouth!” Pierwszy sezon

Ten program z lat 90. jest obecnie transmitowany w serwisie Netflix; Widziałem wszystkie 10 odcinków. Night Court jest emitowany we wtorki w NBC; Widziałem pierwsze sześć odcinków.

Leave a Comment