Warhammer 40K: Darktide stoi w obliczu opóźnienia Xbox Series X / S, ponieważ deweloper przyznaje, że „nie spełnił oczekiwań”

Deweloper Fatshark opóźnił nadchodzącą premierę Warhammer 40,000: Darktide na Xbox Series X / S, mówiąc, że podjął decyzję o spędzeniu następnych kilku miesięcy wyłącznie na opiniach fanów po tym, jak gra „nie spełniła” oczekiwań.

Kiedy Darktide wystartowało na PC w listopadzie, Chris Tapsell z Eurogamer pochwalił „wspaniałą atmosferę i nikczemną akcję” w swojej recenzji gry. recenzjaale nazwał jego wydanie „żelazem [and] crass… zawiera błędy i trudności techniczne oraz stawia ogromne wymagania komputerom”.

Problemy związane z premierą Darktide nasiliły się do tego stopnia, że ​​teraz się piętrzą Cholernie „przeważnie negatywna” ocena z ostatnich recenzji na Steamie od prawie 8500 graczy, a Fatshark zaczął dostrzegać rosnącą frustrację społeczności Oświadczenie udostępnione na Twitterze.

Warhammer 40,000: Darktide na PC — przegląd techniczny Digital Foundry.

„Jesteśmy niezmiernie dumni z naszej zdolności do dostarczenia gry, którą miliony mogą cieszyć się w Fatshark” – napisał deweloper. „To właśnie próbowaliśmy zrobić z Warhammer 40,000: Darktide – stworzyć wysoce wciągającą i stabilną grę z głębią, która pozwoli ci grać przez tygodnie, a nie godziny. Nie sprostaliśmy tym oczekiwaniom”.

Starając się poprawić obecny stan Darktide, Fatshark mówi: „W ciągu najbliższych kilku miesięcy skupimy się wyłącznie na opiniach, które wielu z was otrzymało. Przede wszystkim skupimy się na zapewnieniu kompletnego systemu rzemieślniczego, który jest satysfakcjonującym move. loop i kontynuuj pracę nad optymalizacją stabilności i wydajności gry”.

Ta zmiana punktu ciężkości oznacza, że ​​Fatshark opóźnia długo obiecane wydanie Darktide na Xbox Series X / S — które pierwotnie miało pojawić się „wkrótce po” wersji na PC — a także nową zawartość sezonową. Ponadto zawieszone zostaną wszystkie nowe produkty kosmetyczne premium. „Po prostu nie mogliśmy podążać tą ścieżką” — wyjaśnił deweloper — „wiedząc, że nie zajęliśmy się wieloma obszarami opinii w dzisiejszej grze”.

„Dziękujemy za grę i przekazanie nam swojej opinii” – podsumowuje oświadczenie Fatshark. „Naprawdę to doceniamy. Pomaga i nadal będzie kształtować grę, którą kochamy”.

Leave a Comment